easyPay benytter avansert kamerateknologi som automatisk gjenkjenner og registrerer kjøretøy ved inn- og utkjøringer. Vi erstatter billetter, bommer og parkeringsbøter med brukervennlig teknologi. Parkerende trenger ikke å bekymre seg for unødvendige bøter for manglende billett eller utløpt parkeringstid.
1 - Kjør inn på området, ditt bilskilt blir registrert og parkeringstiden startes automatisk.
2 - Gjør det du kom for å gjøre uten å bekymre deg for billett eller parkeringsbot.
3 - Ved avreise kan du betale automatisk med vår app, på automat eller kjøre ut og motta faktura for benyttet parkeringstid.
Brukere kan laste ned vår app og registrere kjøretøy og kredittkort. Ved utkjøring belaster vi automatisk kredittkortet.
Vi benytter avanserte kamera- og skiltgjenkjenningssystemer kombinert med egenutviklede algoritmer som effektivt sørger for registrering av kjøretøyene.
Har du behov for å knytte data fra parkeringen med systemer for kundefordeler, tellesystemer eller lignende? Vi har all vår utvikling in-house og våre systemer har løsninger for sikker og effektiv utveksling av data.
easyPay har støtte for avanserte takst-strukturer, gratistid og refusjon av parkering. Varetransport kan f.eks. automatisk unnlates betaling i spesifikke tidsrom eller hele døgnet.
Som tilbyder får du tilgang til vårt dashbord som gir deg rapporter, statistikk og live oversikt over parkeringområdet.
Vår patenterte løsning for parkeringsadministrasjon håndterer tillatelser og utleie for faste og midlertidige leietakere, ansatte og servicebiler.
Har du lyst til å vite mer om dette?
Ta kontakt med oss