Logistics sørger for effektiv koordinering av vareleveranser ved å la leverandører og entrepenører selv booke tidspunkt for levering i en intuitivt og kjent grensesnitt. Systemet kan tilpasses byggeplasser med ulike soner, områder og behov. Vi utviklet Logistics for å gi bedre flyt i logistikken på byggeplasser hvor det var krevende å koordinere leveranser. Dette systemet brukes blant annet ved byggingen av nytt nasjonalmuseum på Vestbanetomten. Samarbeidspartnere på dette prosjektet er Statsbygg og Securitas.
Logistics har en kalender som kan tilpasses ulike soner, tilgjengelige perioder og mulighet for dobbeltbooking.
Systemet sørger for at informasjon om leveranser og endringer når alle parter, helt ned til sjåfør av kjøretøy som transporterer varene.
Systemet gir fullstendig oversikt over hva som skal leveres, når det skal leveres og hvem som skal levere. Alle historiske og fremtidige leveranser loggføres og kan rapporteres.
Har du lyst til å vite mer om dette?
Ta kontakt med oss